Telekomunikacja i telefonia

Od roku 2006 wdrażamy u naszych klientów zaawansowane systemy telefonii cyfrowej wykraczające poza to, co zwykliśmy oczekiwać od urządzeń analogowych lub nawet tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni przez dostawców telefonii GSM.

Oferowane przez nas systemy pracują wyłącznie w oparciu o cyfrowe protokoły gwarantujące wysoką jakość przenoszonej informacji i umożliwiają integrację z innymi usługami cyfrowymi.

Wśród licznych funkcji oferowanych przez takie systemy znajdziemy między innymi:

  • dostęp do różnych form i protokołów przesyłania informacji (telefonia analogowa, GSM, ISDN, SIP, IAX, SCCP, MGCP, XMPP, Google Talk),
  • przekazywanie rozmów na żądanie i warunkowo – np. w przypadku braku dostępności lub zajętości,
  • rejestracja rozmów,
  • rozmowy konferencyjne,
  • rozbudowane uprawnienia,
  • dostęp do rozproszonych systemów katalogów – E911, DUNDI, ENUM,
  • obsługę kolejkowania rozmów,
  • budowę systemów infolinii obsługiwanych przez lokalnych i zdalnych agentów,
  • roaming numerów wewnętrznych,
  • routing rozmów zależny nie tylko od numeru docelowego, ale również w oparciu o numer źródłowy lub jego prefix (np. w celu przekierowania rozmów zagranicznych do odpowiedniego centrum językowego),
  • integrację telefonii z automatycznymi usługami – na przykład sprawdzenie dostępności produktów przez telefon realizowane samoobsługowo, monitorowanie realizacji zamówień i lokalizacji przesyłki, automatyczne zamawianie wizyt (np. do fryzjera, lekarza) itp.
  • wysyłanie SMS,
  • aplikacje wykorzystujące syntezę i rozpoznawanie mowy,
  • skalowalność i odporność na awarie poprzez tworzenie clustrów serwerów i łączy wielokrotnych,
  • blokowanie numerów,
  • sekretarka automatyczna,
  • obsługa muzyki w trakcie oczekiwania na połączenie z możliwością łączenia jej z reklamami lub dodatkowymi informacjami.